Jakich zadań możesz się spodziewać na tym stanowisku? przyjmowania i ewidencjonowania w systemie deklaracji dotyczących zgłoszenia/rezygnacji/wysokości składek Uczestników PPK, monitorowania terminów wynikających z ustawy o PPK, przekazywania plików składkowych do instytucji finansowej, kontaktach z instytucją finansową/dostawcą PPK, spełniania obowiązków informacyjnych wynikających z ustawy o PPK, udziału w projekcie wdrażania narzędzi wspierających procesy PPK, współpracy z zespołem Płac, administracji dokumentów, bieżącej obsługi pracowników pod kątem benefitów, zarządzaniem benefitami na dostępnych platformach kontaktach z dostawcami: pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowników, uzyskiwanie dodatkowych informacji dotyczących benefitów, wyjaśnianie wątpliwości sporządzania raportów z aktualnymi zgłoszeniami i zmianami dotyczącymi benefitów sporządzania raportów do faktur, weryfikacji raportów przychodzących weryfikacji przychodzących faktur i ich procesowania, sporządzania specyfikacji do faktur dla księgowości, wprowadzaniu do systemu kadrowego danych z zakresu benefitów, aktywnego wsparcia współpracowników w Dziale Kadr. Jakich kompetencji i umiejętności od Ciebie oczekujemy? co najmniej rocznego doświadczenia zawodowego w podobnym obszarze, wykształcenia min. średniego, praktycznej znajomości zagadnień ubezpieczeniowych, prawa pracy i benefitów, sprawnego posługiwania się pakietem MS Office – szczególnie MS Excel i MS Power Point, samodzielności, odpowiedzialności i sumienności, komunikatywności i nastawienia na chęć pomocy, umiejętności analitycznych, inicjatywy do działania, dobrej organizacji swojej pracy. Dodatkowym Twoim atutem będzie: doświadczenie w obsłudze programów PPE, znajomość i umiejętność pracy w systemach kadrowo-płacowych np. WAPRO GANG, znajomość rynku benefitów, znajomość j. angielskiego i / lub niemieckiego na poziomie min. B1. Co mamy Ci do zaoferowania? pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przyjazną atmosferę pracy, możliwość rozszerzenia doświadczenia i zbudowania unikatowych kompetencji w obszarze wprowadzania zmian w procesie wynagradzania i premiowania. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Młodszy specjalista ds. obsługi PPK i benefitów |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Dolnośląskie |
Miasto: | Lubań |
Kategoria: | Administracja & Zasoby ludzkie |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |